Rabisss [bilinmeyen] canım ben mustela kullanıyorum isilik pişik her şeye çok iyi geliyo tek sefer kullanmak bile yetiyo.
YamacDemirinAnnesii [bilinmeyen] bizede olmuştu kuzum sebamed yüz kreminde fayda bulmuştum dene istersen ben çok memnun kaldım her duştan sonra yüzüne sürüyorum hala da sürüyorum 6 aylık 28 günlüğüz hala da her duştan sonra sürerim çok memnunum tavsiye ederim
YamacDemirinAnnesii [bilinmeyen] https://www.e-bebek.com/sebamed-bebek-yuz-kremi-50-ml-p-seb-86174/?gclid=CjwKCAjwtvnbBRA5EiwAcRvnprecEEN45pwlAhPJ8hg9ESt8R1pl1l3mGuZgUbD3UOK78iMdizeFvxoCJc8QAvD_BwE bu canım hala da kullanıyorum ☺️
Kontakay [bilinmeyen] canım mustelanın isilik kremini kullandım bir günde geçirdi birde hergün yıkıyorum
mosimosi [bilinmeyen] Benim bebeğimin yüzünde sadece gözünün içinde sivilce yoktu diyebilirim 😁 şimdi hiçbir şey yok. Kendiliğinden geçti.
EmelGl Deletedmom_297 bizimki 2 aylık şuan ama 1 haftalıkken çıkmaya basladı isilikler 1 aylık falandı ben kullanmaya basladığımda halende ara ara cıktıkca sürüyorum