[bilinmeyen] Bizim boynunda kulak arkasında omuzlarında iç dirsek büklümlerinde yüzünde hep vardı. Gecer dediler 1 ay bekledik geçmedi. Baska bir annenin tavsiyesi üzerine mustela-stelatria aldım (yüzde dahil her yere sürülebiliyor) 1 gecede geçti. Sivilce-isilik kremi zaten. Pişik kremleri fayda eder mi bilmem.