Sütü iyice kaynatıp içine bir kaseye yakına yoğurt atıp güzelce kaynatınca üzerinde lorlar oluşuyor zaten onları alıyordum peynir altı suyunu da buz poşetleri ile buzlulara uzun süre muhafaza edebilirsiniz çorbalarına yemeklerine iki üç küp atardım ben