Merhaba anneler. Ben 3 hafta önce doğum yaptım ve bebişlerim erken doğduğu için şuanda yoğun bakımdalar. O yüzden sürekli süt sağıyorum. Ama sol göğsümden çok az süt geliyor, sağ göğsümdense soldakinin 2 katı fazla geliyor. Sol göğsümdeki sütü arttırmanın bir yolu var mı? Bebişlerim eve gelince yetmemesinden korkuyorum. Humana çayı içiyorum, rezene çayı içiyorum, su içiyorum ama aradaki farkı kapatamıyorum…