@
ilkgozagrimm normalde canı dar bı ınsan degılım ama benım içten de cok yangım var ve bu izin doktor dıkımıyke yads kesımıyle ılgılı olfugunu dusunuyom cunku tenım hassas degıldır ve dıkısın heryerı oyle degıl ustelık zaten amelyattan hemen sonra baktıgımda orası kabarıktı bellıydı olcagı yanı 😔