ilkgozagrimm İyi geceler kızlar sorum şu ben 1 yıl önce sezeryan dogum yaptım ilk dogumum sezeryan yerim keloid oldu bu zamanla geçiyormu yada 2. Dogumumda düzelir mi suan herhangi bir operasyon yaptırmak istemiyorum 😒
elifiii ilkgozagrimm keloidler gecmiyor ancak cildiyeciler uygun merhemler vererek o görüntüyü düzeltiyorlar sanırım. Bir de aroma terapi yağları konusunda uzman eczacı varsa sorun isterseniz onlarda bilirler. yeni bir ameliyat izi sonrası tekrar keloid olusabilir maalesef.
Ahsen_5 ilkgozagrimm çok geçmiş olsun. keloid için tedavi olmanız lazım tam geçmiyor lakin iğne vurup söndürüyorlar.
ilkgozagrimm Muhendis_anne1 sagol canım cilt tipi bozukluğu diye geciyor yani sezeryan yerim kabarık böyle et sıyrılıp toplanmış gibi
Muhendis_anne1 ilkgozagrimm tam anladim sayilmaz arastircam insllah gecer.benim gobekten kapandigi icin ayrinti goremiyorum 😁ay birsey sorcam dokunabiliyormusun oraya benim icin urperiyor.. garip birsey oluyor. 🤦♀️
ilkgozagrimm elifiii bi cildiyeye görüneyim o zaman tesekür ederim kadın doguma gittim krem verdi ama gecirmez diye alıp kullanmadım
ilkgozagrimm Ahsen_5teşekkür ederim nasıl bir işlem acaba agrılımı sezeryan da cok sıkıntı cektigim için korkuyorum tekrar oraya bişey yaparlar diye
Ahsen_5 ilkgozagrimm ağrılı olduğunu sanmıyorum çünkü iğneleri insülin iğneleri gibi çok ince bir iki seansta bitiyor.
Minikannesi00 ilkgozagrimm ben krem kullandm doktorumn tavsiyesyle ,iyi geldi canm ama doğumdan 2 hafta sonra başlamjştm kullanmaya
nickimikili ilkgozagrimm benimde 7 ay oldu ancak keloid maalesef kaldı hemde bir sürü kremler kullanmama rağmen 😤
ilkgozagrimm nickimikili cok kötü bir görüntü birde afedersinz oraya agda bile degdiremiyorum acır diye kimininki ince cizgi gibi kalıyormuş benimki bagırıyo ben burdayım diye
sariKizim_akKizim ilkgozagrimm nickimikili nickimikili benimde aynı hanımlar peki 2. Bebek için sıkıntı oluyor mu bu kabarıklık. Aranızda 2 ve üzeri bebişi olan var mı
Muhendis_anne1 seyma-24 ee napcaz.. herifle tanistigimde 164 boya 54 kiloydum. Nenesi gordu bu ne boyle kemik torbasi demis sonra bana pizzalar hamburgerler uni.1 de ilk donem 20 kilo aldim nasil becerdiysem 😱😱 simdi dogumdan sonrada tabi kaldi biraz gobuste.😅😆🤣
nickimikili ilkgozagrimm evet benim kırmızı kaldı üstelik rengide gitmiyor ve zaten dokununca acıyor bende rahat edemiyorum henüz bakalım inş geçer bir garip hissizlikte var doktorada gittim bazı bünyeler keloid yapar bazısı yapmaz dedi
ilkgozagrimm nickimikili aynısını bana da dedi benimde vücut yapımla alakalıymış ne yapalım artık ordan da bi can getirdik sonuçta dünyaya bize bi iz kaldı ☺️