Sedaaay tamamen bebeğe alışma süreci😊 sizin bu kadar kafanıza takmanız ise lohusalıktan😊 emin olun iyi davransa o batar yani öyle bir dönem😊 zamanla çözeceksiniz bebeğin neye ağladığını ne istediğini. Susmayın kendiniz ifade edin sonuçta 10 tane çocuk büyütmesiniz ilk bebeğiniz. ‘Olabilir’ kavramını eşinize anlatın sakince. Kusuyor olabilir, ağlıyor olabilir bebek bu😊 siz ne kdar kendinize güvenirseniz eşinizin soruları da o kadar az olacaktır. Bu da zamanla tecrübeyle , araştırıp- öğrenmeyle oluyor.siz annesiniz bu problemi de aşabilirsiniz😊👍