Ecocan sadece laf söylemek ilgi değil bence ,benim esim ver hayatım gazini ben çıkarayım der, emzirmeye oturduğum an mendil yoksa mendil ve benim için bir bardak su getirir, kustugunda ağladığında ben ilk zamanlarda panik olurdum lütfen sakin ol bebek o tabiki kusar, o da senin benim gibi insan bişeye sıkılmıştır terlemistir falan ağlaması çok normal dedi hep yardım etmediği zaman bile bu sözleri bana yetti. Hanımefendinin eşi çocuğunu düşündüğü için değil de rahatsız olduğu için öyle söylüyor gibi geldi bana.