Merve1 merhaba canım oğlum 5.5 aylık ilk doğduğundan beri sağ gözünde vardı yavrumun gözü çok kötü çapaklaniyordu doktorumuz damla,serum fizyoloji verdi gazlı bezle temizliyorduk masaj yapıyorduk ama geçmiyordu bi türlü inanırmısin bilmiyorum ama ben çok inanıyorum 40 indan sonra göbeğini gömmeye aziz mahmut hüdayi hazretlerine gitmiştik bi kitapçıdan dua kitabı bakıyordum rastgele açtım göz hastalıkları için dua yazıyordu onu okudum ve geçti ben dua sayesinde geçtiğine inanıyorum istersen sana fotoğraf atabilirim ama nasil atıldığını tarif etmen lazım ben bilmiyorum 🙈