Merve1 benim bebeğimde vardı çok çektik gözü küçülmüştü sürekli sıvı akıyordu. Damla falan geçirmedi tek çaresi masaj yapacaksınız göz pınarlarına. Dairesel şekilde masaj yaptım 3 gün içende geçmişti. Diğer masajlar da işe yaramamıştı bende dairesel geçirdi sadece. Korkulacak bi şey değil endişelenmeyin ☺️