Ozlm_htc canım bugun bir suru post acildi 20 27 aylık cocuklar tek kelime 5n6 kelime gecmeyen bir suru cocuk var. Yani sadece konusmuyor diye otizm demek bana mantıklı gelmiyor illaki Baska bir seyleri de vardır ne bilim. Komsunun kızıda 2.5 yasında hıc bıse diyemiyordu kimse otizm demedı.kız suan okul birincisi.sana yazdıklarımdan bunu mu hissettıın yoksa genel mı soyledın. Aslinda kızım sıyledıgın gıbı kendini ısaretlerle ıhıh diyerek ifade ediyor bende hemen annlıyorum. Mesela sulu boyayı getirdi sımdı ac diyemiyor anlamdım diyorum kendini ifade etmeye calıstı da calıstı☺️ bısıler demeye calıstı acayım mı annecim açtım m dedım. Yani illaki konusma dısında goze carpan bısıler vardır bız dra gittik 2 yasında once konusmayabılır baba anne diyor mu dedi. Baba mama meme bu diyor dedim tamam dedi. Cocuklarla bıraraya geliyor mu dedi cevremızde 1 tane bile cocuk yok hıc gelmedi dedim. Gayet normal cocuk gormiyor dedi. Goz teması isme bakma ısaret etme ne bilim sunungetır bunu elinden bırak hepsını anlıyor. Mesela mutfaktauım oturma odasından telefonu getir kızım diyorum gidip getiriyor hakkını helal et sana da uzun yazdım ama. Belki bilginin olur dıye