ikos58 Karam38 nasıl bir sıkıntı olabilir? Doğduğundan beri veriyoruz 7 aylık oldu oğlum bugün maşallah hiçbir sorun da yaşamadık
ipekcnn Karam38 ben de 3.ayımızdan itibaren 1yasina kadar azaltarak mama kullandım tek tavsiyem çok araştırdım eğer şeker yuklenmesin çocuğuma gerçekten iyi bir mama kullanayim dersen Hipp markayı tek geçerim çok araştırdım icim rahat kullandim canim
ikos58 Karam38 bize de obur dediler diyet verdiler ama 6. Aya gelince artık kilo alımı zaten yavaşlıyor hiç düşünme yediği kadar ver
Adensu Karam38 bizde 26 gunluguz bende meme ve mama veriyorum sütüm ya yetmiyor yada doyurmuyor bilmiyorum mama icince doyuyor