Karam38 bebeğinizi gözlemleyerek mama verebilirsiniz sarılık olmaması için ama her fırsatta emzirin süt yok diye düşünmeyin emdikçe gelecektir benim oğlumda öyle oldu 2-3 hafta meme+mama devam ettik günde 2 kez 30 cc falan veriyordum huysuzluğundan belli oluyor zaten. Yine de doktorunuza danışmakta fayda var. Güle güle büyütün bebişinizi 💓