Bende bi ara bunalıma girmiştim dokunduğum an elimde kalıyordu saçlarım baya araştırdım sonra Capicade diye bir losyon aldım dökülmemi baya azalttı birde Bioksin Siyah sarımsak özlü şampuan aldım onu kullaniyorum. Capticade nin sampuanini da öneriyorlar ben at kili olanından aldım aradada onunla yikiyorum sacimi beslesin diye Trendyol indirimlerinde var isterseniz bi bakabilirsiniz.. bu arada bebegim 5 aylik..