EsraBozkurt ben de çok.korkuyordum ama normalmiş, emizrmeyle ve hormonlarla alakalı, benim saçlarımın ön tarafı resmen kel.gibiydi artık çıktılar çok şükür.uzuyorlar )))isterseniz vitamin desteği ala bilirsiniz ama zamanla düzeliyor eğer başka bir sorun yoksa