Momkids bunu en iyi doktorunuz bilir ama tombik olmaması çok büyük avantaj, siz de zamanla göreceksiniz. Benim kızım 7 aylıkken tutunup kalkmaya ve emeklemeye başladı, kilolu olmayan bebekler daha çevik oluyorlar diye düşünüyorum 😊
Önemli olan gelişiminin yolunda gitmesi