GulcanYldzdal mrb cnm benm oğlum şuan 5 yaşına giricek.2 yaşındayken sünnet ettirmeye götürmüştük doktor inmemiş testis ameliyat olması gerekiyor dedi. bende baya doktor araştırdım sonra başka bı doktora götürdüm utangaç testis dedi.Biz hiç inmeyen testisi ameliyat ediyoruz bu iniyor yukarı çıkıyor demişti.Sonra bi daha goturmedim bende hata mı ettim bilmiyrm.Aslinda götürmek istiyrm tekrardan ama viruste var korkuyrm hastaneye gitmeyi.İnsallah doğru doktoru bulursun ameliyata da gerek kalmaz.