Hulyaaa size bakan ekip hatalı davranmış, elimin testi pozitif çıktıktan sonra 8 aylık oğluma ve bana da test yaptılar. Oğlum pozitifti, ben negatif. Acil bir durum olursa kendi aracınızla hastaneye gidebiliyorsunuz. Doktorumuz bebeklerin %2’lik bir kısmında ağır geçtiğini diğerlerinde hafif seyrettiğini söyledi. Devamlı ateşini kontrol edin bebeğinizin. İnşallah bulaşmadan ya da hafif olarak atlatırsınız. Allah acil şifalar versin.