Hulyaaa bende atlattım yakın zamanda 184 u aradım ilk önce belirtilerimi anlattım 112 yi arayıp yardim isteyin dediler bende zannettim arıcam hemen gelecekler beyaz kiyafetliler benden test alacaklar falan salgın ilk çıktığında öyle oluyodu neyse aradım dedim ateşim 39 Çok kötüyüm boğazım ağrıyo nefes darlığı var diye bana tak maskeni hastaneye git testini yaptır diyip bide yüzüme kapattı sınırlı bi şekilde ben bu ateşle iki vasıta değişip virüsü herkese yayıp şehrin obur ucundaki hastaneye gidip test yaptırıp yine aynı şekilde dönecekmişim eğer herkes böyle test yaptiriyosa vay halimize sonra kendi paramla test yaptırdım özelde akşamda sonuç çıkınca ekip geldi bi ilaç atıp gittiler kimseyle temas ettinmi sikayetin nedir hiç bisey sormadılar bile o kadar salmışlar artık esimede test yapın dedim yok dediler ertesi gün tekrar aradım eşimde boğaz ağrısı var test istiyoruz diye adam numarasını verin ben arayıp hangi yiyecekleri yiyecek tarif edeyim teste gerek yok dedi test yapmamak ilk hedefleri böyle saçma sapan şeyler yaşadık iste allah sonumuzu hayr etsin