Mom4775 Benim oğlumda 19 aylık, dediğiniz gibi ilgi süreleri çok çok kısa. Bende gün içinde hep ona görevler veriyorum, görev verilmesini seviyor. Çoraplarını çekmeceden getir bana diyorum.Şu hayvanları al odana götür, halıya diz diyorum. Çamaşır, kap kacak taşıtıyorum.Dağıtıp tekrar toplatıyorum.Böyle çeşit çeşit görevler veriyorum işte. Tabi hepsinin sonunda övgüler, teşekkürler, aferinler havada uçuşacak. Oyuncağa çok sarmayın bence, oyuncaklarla bilinçle oynama yaşı +2 yaş. İstisnalar illaki vardır.