Mom4775 Problemli mi demeniz biraz can sıkıcı olmuş. Ben Uni. Guzel sanatlarda okuyorum, pedagoji dersimiz var. Orda bir proje almıştım, ADHD hakkında. ADHD dikkat eksikliği, hiperaktif olan çocuklara deniyor. Belirtileri şunlar., bir şeye odaklanamama, iyi dinleyici olamama, araba, tv, sesi, bizim alışık olduğumuz sesleri duyduklarında oyalandığı şeyi bırakıp dikkat bozma, çabuk sıkışan ve yerinde duramama. ADHD testi var ama 2 yaşında yapıyorlar. Biraz daha gözlemleyin. Kitap okuyun, hayvan, renk ve sayıları öğretmeye çalışın. Belki ilgisini oyuncaklar çekmiyodur🤷🏻♀️