Summerismom
güzellik uzmanıyım.. her günüm bakımdı.. gebelikten bu yana hiç olmadığım kadar bakımsızım 🙈
bebeğim iyi olsun da önemli değil yine toparlanırım.. Brezilya fönünde kullanılan keratin kimyasal değeri çok fazla olduğu için asla önermiyoruz hele ki şu an çalışmasam da anneyim bunu bebeğime yapamam bu geçici bir süreç olduğunu unutmayın..
tabiki sizin tercihiniz ama zararlarını bilseniz yanından bile geçmezsiniz..
bir emziren anne olarak yendiğinize içtiğinize dikkat ediyorsunuzdur belki kızacaksınız ama sigara içseniz Brezilya fönü kadar zarar vermez size de bebeğinize de öyle söyleyeyim