Kızlar merhaba. Hamilelik, doğum derken kendime hiç bakamadım. Eskiden manikürsüz, ojesiz, makyajsız durmayan ben şu an ki halimle alakam yoktu yani 😂 rahatsız olmaya başladım artık kendimden. Brezilya fönü istiyorum ama kızım emiyor. İnternetten araştırdım biraz emzirenler yaptırmasın diyor. Yaptıran varmı Brezilya fönü acaba.