Sedaaay Birsenvergili benim ki de 22günlğk bende başlarda yapmıyordum sabahları dabgeceleri de uyumuyor su doğru düzgün kundak yapmaya başladım başlayalı misler gibi uyuyor 🥰
Sevvalacat Benim kızım şuan 4 ay 2 günlük bugüne kadar hep yarım kundak yaptım hep çok rahat uyudu bugünde kundağı bırakmaya çalışıcaz uyku arkadaşına alıştırıcam inşallah 😊
Birsenvergili [bilinmeyen] evet bende eldiven takıyordum ama bi süre pişik olmaya başladı hemen çıkardım yüzünü de çizse takmıyorum hepimiz güzel anneleriz
Humakusum Mervebtnrr eller ayaklar hep soğuk olurmuş bebeklerde zaten canım ama insan yinede rahat edemiyo tabi😊