Birsenvergili Baştan beri keşke yapsaydım eskiden kaldı deyip yapmamıştım kundaklamayı emzirip gazını alıp kundaklıyorum kesintisiz bazen 4 bazen 6 saat uyuyor bence uyumayan evlatlarınıza sizde deneyin
Nurci Birsenvergili bebekler uyuma vaktinin geldiğini anlıyormuş o şekilde olunca ama ben yapamıyorum maalesef ağlıyor oğlum
inismona Birsenvergili ah keşke yapabilseydim ben ili günlükken denemiştim. Mümkün olmadı koşardı bozardı elleri serbest olmadığı için. 🙄 belliydi beyefendinin usg görüntüleri bile eli kafasındaydı 😂 sevindim adınıza 🥰
Denizmelisa Birsenvergili valla zmnlar o bizde öyleydik güzel bi kundak yapardım ayagımda 2 tık tık sallar beşiğine koyardım çok güzel uyurdu takiii kundagı bırakana kadar🙈 şimdi 7,5 aylık ahhh nerde o kubdaklı günler6😊
Birsenvergili damlaozgen bebeğim 2 aylık daha yeni kundaklama yapmaya başladım gündüzleri uyumayan bebeğimi uyuttum bu şekilde kollarını düz bi şekilde sıkıyorum hem kendini ısıtıyor uyuması daha kolay oldu
damlaozgen Birsenvergili evet o kollar yuzunden cok uyaniyolar...🙄 Suan icin kundak iyi bir tercih tabi ama ilerki zamanlarda malesef olmuyor. Kisa sureli ise yarayan bir uygulama 🤗🤱🏼
Birsenvergili Nurci bence alıştırın ilerde size zorluk olmasın İlk zamanlar iş yapamazdım şimdi bırakıp yapabiliyorum
Humakusum Nurci ağlasada yapın eğer ayı müsaitse 4 aya kdr öneriyor uzmanlar bn başından beri kundaklıyorum 2 aylığız şuan bazen ağlıyo hemen kundaklıyorum ısınıp susuyo 👍🏼
Sarelim Birsenvergili ben kundak işini hıc sevmiyorum. Bebek içinde huzursuz geliyor bana. Kendımı dusunuyorum elimi kolumu hareket ettirmek kadar rahatlatıcı bısey yok. Uykudayken bıle gerıniyorlar. Oyızden bn hıc yapmadım. Kıyamam onun hareketsiz durmasına. Tercih meselesi elbet.
Ipekk Sarelim kendinimiz için öyle düşünürsek evet ama bebekler kendi elleri kollarından ürküyorlar bazen ve bu onları uyandırıyor. Yarım kundak işe yarıyor bazen tabi dediğiniz gibi tercih meselesi
Humakusum Sarelim öyle ama onlar zaten anne karnında dahada sıkışıktı ve kundak sayesinde kendilerini orda sanıp güvende hissediyorlar ve elleriyle sıçrayıp kendini uyandrmıyor ben ne zaman kundak yapmasam bu böyle olmuştur daha kısa sürede uyanmıştır ama tabi tercih meselesi bn rahatını gördüm diye yazmak istedim😊
Birsenvergili Humakusum aynen kendini ısıtması da çok güzel birşey elleri açıkken uyuması mümkün değil bence çok iyi yapıyorsun canım
Humakusum Birsenvergili birde elleriyle yüzünü çiziyor eldiven takmak istemiyorum artık ama kanatıyo valla arada takıp çıkarıyorum hava alsın diye
CaglaBlgn inismona benim kızıma ilk doğduğu zaman deneyeyim dedim aynı şekilde sıkıldı, ıkındı, bozardı 😂 bir daha yapmadım. Şimdi çok güzel elleriyle geriniyor, esniyor bu hareketleri görmemek kötü olurdu sanki :))
Mervebtnrr Humakusum ben 2 aylıkken eldiveni çıkardım canım ellerini tanıması lazm bişeyleri kavraması lazım size dokunması lazm emerken bana dokunuyo pamuk elleriyle çok güzel bi his😊 elleri cok usuyo ama alışması lazım herşeye uyurken kesin tırnaklarını hiç bişey olmaz
Humakusum Mervebtnrr eller ayaklar hep soğuk olurmuş bebeklerde zaten canım ama insan yinede rahat edemiyo tabi😊