Karaoglannesi benim bebeğimde 3200 doğdu sadece anne sütü alıyor 3. Ay kontrolünde 6500 olmuştu. Ama çok kusan bir bebek reflüsü var. Çok üzülüyorum emdiği çıkıyor sürekli reflü yatağı, kusmaması için şurup veriyorum ama günde 4-5 üst değişiyoruz. Doktor muayene ederken önümüzdeki ay 500-600 gram anca alır dedi. Artık 1-1,5 kg almaz ama sen devam et dedi sadece annesütüne.