Ozgeruya Karaoglannesi ben yeni dogdugunda başka doktora goturuyodum sonra doktor değiştirdik kilo takibi duzene girsin diye 1 hafta arayla gittik duruma göre mamaya başlarız demisti ama azda olsa alıyor diye mamaya baslatmadi
bgmarik Karaoglannesi ben hiç sevmem normalde yıllarca yemesem istemezdim ama emzirme döneminde haftada bir iki eksik etmiyorum.
Atomkarinca Karaoglannesi bebekten kaynakli olabikir ben alerji yuzinden cok sağlıklı beslenemiyorum süt ve süt ürünleri hazır paketli gıdalar tavuk yumurta tahin yemiyorum gaz sorunu yüzünden kuru baklagil de yemiyorum sebze ve patatesle ne kadar kaliteli süt olurki. Sen dert etme iyi bebişin kilosu beslenmene daha dikkat et protein kuruyemiş falan tüket
Karaoglannesi Atomkarinca Zaten hemen ceviz badem aldım bu ara çocuklar durmadığı için çok da yiyemedim ceviz fındık vs belki bunun da etkisi vardır tabi
Angars Ozgeruya bizlerinde 4 ay olmasina az kaldı bizim ogluş daha donemiyor canim sizin kizce donmeye falan basladimi
Ozgeruya Karaoglannesi aynen cnm bende istemiyorum mama vermek ztn 6 aya kadar gitmek istiyorum anne sütüyle bida ztn ek gıdaya baslancak 🙂
sevimlienerji Karaoglannesi bebeğim 3 aylikken 6 kiloydu şimdi 4 aylık olacagiz her ay 1.300 1.400 kg alıyor.surekli emziriyorum acikmasini beklemiyorum kendi doyama memeyi bırakana kadar hiç çekmiyorum.çalışan bir anneyim ama öncesinden süt sağıp dolaba koydum gün içinde onları içiyor ve bende 2 defa emzirmeye geliyorum hiç mama vermiyorum.siz de sürekli emzirin tabi birde sütünüzün kalitesi önemli yeşillik tüketin yeşil mercimek bulgur tuketin 😊
Ozgeruya sevimlienerji bende sık emziriyorum ama uykumuz varken hic emmiyor ve her eşiğinde genelde kaka yapıyor bide çok hareketli ondan heralde cok kilo alamiyor
Ozgeruya Angars yok cnm dönmüyor daha ama ayaklarıyla destek alip geri atıyor kendini bugün doktorumuz dedi bu ne hareket peceteyi yırttı tepinirken diyo sakın bunu koltukta yalnız bırakma düşer diyo🙂 kahkaha atmaya calisiyor biraz ven gibi huylu olcak gıdıklaniyor cok🙂
Kubrashn34 Benim oğlum da doğduğunda 3800du birden 3400 e kadar düştü ama ilk ay 4300du 2.ay 6000 oldu 3 aylıkken de 7 yani 1 kilo aldı önceki ay 1700 kilo almisken bu ay 1 aldı sıkma canını doktor normal dediyse normaldir
Kubrashn34 Karaoglannesi oğlum maşallah çok iştahlı surekli emmek istiyor ben de istediği zaman veriyorum bol bol da uyuyor kendisi ekstra bir şey yapmıyorum bi d3 veriyorum o kadar
tugceerva06 Ozgeruya bu yorumu gördüm rahatladım sizin doktorunuz iyi demişse sevindim bugün doktora gittik 2bucuk aylık bebeğim 5150 gram çıktı doktor az dedi en az 6-6500 beklerdik dedi 😲😲
Ozgeruya tugceerva06 yok cnm iyi kilosu bnm kızımın gecen ay 5340 ti masallahi var sizinkinizde🙂her doktor farklı işte