Tuubaa Dk16 evet canım biberonla veriyorum çok sık sagmiyorum zaten bazen geceleri sagiyorum gece süt daha çok oluyo bosaltiyorum ki hemen dolsun o süt de değerlenmiş oluyor.
Deletedmom381 Tuubaa Merhaba , Ben bebeğimi sadece emziriyorum suan, ama merak ediyorum sagdiginiz sutu nasıl muhafaza ediyorsunuz, daha sonra nasıl veriyorsunuz , Bende sagmayi düşünüyorum ilerleyen zamanlarda bilgi almak icin soruyorum 🌺
Hatime Bende işe başlayacağım için sağıyorum anca 40 cc çıkıyor. Bebeğime verirken sağdığım sütleri birleştiripte verebilirmiyim yada ayrı ayrı mı vermeliyim. Bilgisi olan var mı
Ipekk Ttgb255 5 dakika kadar yapıyordum hızı yavaşlayana kadar. Uzun sürerde tabi ama sağdıkça artacağı için fazla yapmıyordum
Esraadiyeebirii Ttgb255 manüel pompa bence daha sağlıklı ben sol göğsümü elektirkliyle aldim ucunu kocaman etti. Daha da almiyorum
Ozgecan3 Sare35 bnm 2 gogusten 30 cc çıkıyordu ; ( kızım da emmedi pek şimdi bitti sadece mama yiyor artık
dilarammm Tuubaa göğüs pedi kullanmayın mikrop üretiyormuş beklediği için geri göğüs ucunda ve bebeğin ağzında pamukçuk oluşuyormuş
Esraadiyeebirii dilarammm kullanmayıp napcaz ben kullandığım halde taşıyor sutyene günde 3 kere sutyen değiniyorum ☹
Esraadiyeebirii EdAli 3 ayligiz. Ama zaten ilerleyen aylarda çoğalıyor benimde ilk günler az geliyordu ikisinden 100 çıkıyordu.