Ay20 doğduğundan beri emmedi malesef ne cok isterdim dolu dolu olsun inşallah sizinki olır ☺️ Dilruba demirezer var instagramda onun çayı var ben onu da kullanıyorum zaten kendisi de mama takviyesi alınıyorsa bu tableti öneriyordu ama şimdi kendisi cıkarmış ona bi bakıp deneyebilirsiniz. Ablamda yemi doğum yaptı o çaydan içiyor başka birşey kullanmıyor süt için maşallahh dolu dolu sütü var