Ben düzensiz kullandım, o yüzden etkisini görmedim heralde. En iyi süt artırıcı bebeğinizdir, o emdikçe sütünüz daimi olur hem de bebeğinize yetecek kadar gelir. Dışardan alacağınız hiçbir takviye bebeğiniz kadar işlevsel değildir süt getirme konusunda. Yeteri kadar su için beslenmenizi aksatmayın her fırsatta bebeğinizi emin görün o zaman sütünüz nasıl artıyor. Bir de terbiye olan meme öyle taş gibi olmaz, yumuşak boş gibi görünse de terbiye olan memede bebek sütü çektikçe süt gelir, süt bitti diye bir kavram olmaz emen bebekte. Yumuşak memenin sütü daha yağlı olur, ön süt miktarı daha az olduğundan. Çok besleyicidir. 1 yalına girecek bebeğim, boş gibi görünen mememe yapılınca cız diye süt iniyor birkaç çekişten sonra. Merak etmeyin başka bir takviyeye de hiç gerek yok :)