Ily20 Masalll06 güzel haberler alın inşallah bizde korktuk ama şimdi bilmiş 7 yaşında yeğenim var 🙏🏻ki değeri cok yüksekti
incognito Masalll06 2 kere verdim. Ama kan alınırken sunu hatirliyorum. Bir sürü yere kan sürüyorlar ya, ebemiz eğer kan yeterli gelmezse tekrar almamız istiyorlar iki kere canını yakmayalım diye bu kadar çok bastırıyorum demişti.
MasalsMommy Masalll06 canım iki taraf da alıyor topuk kanını korkman gereken bir şey yok. Standart uygulama olduğunu söylemişti bizim ebemiz
Masalll06 MasalsMommy normal de ilk gün ve 5. Gün verdik ama tekrar istenir mi ki sağlık ocağında verilmediği için
Mircet Masalll06 muhtemelen yeterli gelmemiştir bizimde öyle oldu canım sarılığımız olduğu için kanı çıkmıyordu kaç kez deldiler
MasalsMommy Masalll06 Doğum yaptığınız hastane iki kez mi verdiniz topuk kanı anlamadım? Sağlık Ocak’ları ne olursa olsun istiyor topuk kanını. Onlarda da bulunması gerekiyormuş sonuçların
Masalll06 MasalsMommy doğum yaptığım hastane de doğunca ilk gün alındı ve 5. Gün kontrolümüzde hastanede tekrar verdik sağlık ocağıda bugün arayıp ocağa gidip tekrardan kan vermemizi istedi. Sağlık bakanlığının tekrardan test istediğini söyledi
MasalsMommy Masalll06 O zaman bilemiyorum canım. Yani bizden ilk doğduğu gün alındı bir de eve çıkınca 5. Gün tekrar alındı sağlık ocağında o kadar. Umarım bir problem yoktur