aymira_esira Valla sağlığı yerindeyse hiç dert etmeyin. Benim oğlumda öyle olur inşallah ileride. Şu an 1.5 aylık olduk ama gündüz bile toplamda 4 saat uyuyor. Gece zaten bahsetmek bile istemiyorum. Bence şükredin bir de benim gibiler için dua edin. Bizimkilerde sağlıkla mışıl mışıl uyusun.