Uyku mu oda ne 🧐🥱
2 yaşında kızım gece yarısı bağırır , ağlar. Emziğini düşürür kalkar ağlar 🙄
2 aylık kızım her yarım saat bir saatte kalkar memeden bir saniye ayrılmak istemez en ufacık sese uyanır 😒
Öyle böyle derken sabah olur ve 8 9 da büyük kızım kalkınca ben de kalkarım mecburen 🤭
Sen korkma acıkınca zaten uyanıyorlar maşallah 🧿 demekki doyuyor biryeri falan da agırmıyor güzelce uyuyor 💤