Misssimsek bana gerçekten çok tuhaf geliyor belki benim karakterim böyledir bilemiyorum ama ben görümcemin oğlunu bile hep oğlum diye severim öperim ilerde allah nasip ederse torunumu nasıl severim hiç bilmiyorum ne olacak ki varsın oğlum desin sonuçta be olursa olsun senin oğlun o. Büyüyünce zaten çocuk anneye dönüyor. Babaanne anneye karşı doldurur kötü söyletir Yada kötü davrandırır o zaman karşı çıkarsınız aksi takdirde sevmesi kadar doğal ve güzel birşey yok bence. 4 aylık kızım var kaynanam ve kayınbabam yere koymak pek istemiyor hep kucaklarında sevmek tutmak istiyorlar en fazla biraz geç sürünür diyorum Yada açılıyor uykusu geliyor yinede sen işini yap ben bakarım diyorlar bende açıktı karnını doyurmam lazım Yada yatıracağım diyorum ama kızmak aklıma bile gelmiyor