iremgokcek seni çok iyi anlıyorum. Bebeğim doğalı 3 ay oldu bizde de aynı sorunlar oluştu. Covid yüzünden titiz davranıyorum bebeğimi kimsenin kucağına bile vermek istemiyorum öpülmesi zaten çok yanlış herkes bunun farkında olması gerekirken bana inat öpmeye çalışıyorlar ve sinirimi bozuyolar. Bana yardım etmesine karşı değilim fakat ben artık kendim de bişeyleri başarabilirim. Zaten yardım da etmiyor bebeğim uyucağı zaman ben beşiğinde sallarım sen temizliğine yapıcağın işlere bak diyor,uyuduktan sonra da hemen evine gidiyor altlı üstlü oturuyorz zaten bi de kendi annemden bebeği kıskanıyor annemde gidip kaldığım zamanlar aramıza sürekli bi soğukluk gidiyor, eve göndüğüm zaman orada rahat durdu mu gazı oldumu öptüler mi naptılar tarzında soruları oluyor beni çıldırtıyor.Bebeğim de ilk ay gaz problemleri çok oluyordu kucağına alıp gaz çıkarmasına yardımcı oluyodu yada kucağındayken gazını çıkarıyodu bak gazını nasıl çıkardım sen yapamıyosun daha bu işi tarzında konuşmaları oldu. Eşim gece nöbetinde olduğu zamanlar hala yanımda kalmak ister fakat ben istemediğimi söyledim açık açık çünkü bebeğimle kendim vakit geçirmek bazı şeyleri kendim deneyimlemek istiyorum ki en doğal hakkım kendi bebeğimi en iyi ben anlarım onlar 2-3 çocuk büyütse bile her bebek aynı değil.