Ben de basta kullaniyordum fakat biraktim ilaca karsi biriyim cok acil durumlar harici ne demir ilaci ne de d vitamini kullanmiyorum bebegime ek gidaya gectikten sonra yedigi besinlerden daha guzel karsiliyor vitaminini arada kan testi yaptirip kontrol ettiriyorum doktoruyla da konustum cok sukur vermeme hic gerek kalmiyor