Aybersa Zeynep_alya24 Ben yaptırdım. Cok memnun kaldim yaklasik 8 ay rahat ettim. Herhangi bir yıpranma da olmadi. Yalniz kokusu berbat, 3 gündü yanlış hatirlamiyorsam kuafore gidip fön çekiliyor 🧚♀️
Zeynep_alya24 Aybersa bende istiyorum biraz bebegim büyüsün istedm hemde yasaklar falan olunca hep evdeyiz diye bekledim
Aselzeynep1 Ben hamileykende yaptirdim suan 33 gunluguz ve yine yaptirdim hiçbir zararı olmadi hamilelikte yaptirdigimda kokusu kötüydü ancak suan yaptirdigimda bir koku bir sıkıntı olmadı kuaför yeni ürün almış baya güzel oldu cokta rahat
Gizemayaz Aselzeynep1 kalıcı fönde formaldehit maddesi kanserojen bir maddeymis ve bu kullanıldığı için uzun süre düz kalıyormuş. Isı gördükçe aktiflesiyormus. Merak ettiğim emziriyoruz ya her ısı gördüğünde bu gaz aktiflesiyorsa bebege zarar verir mi ? Bilmeden yaptırdım rahatlık uğruna 4 ay bebegime zarar vermek istemem . Size kuaförünuz bir sey söyledi mi bu konuda . Yardimci olursanız sevinirim. Henüz 2.gunum eğer bu kadar zararlıysa hemen yıkamayı düşünüyorum
Aselzeynep1 Gizemayaz kuaförüm herhangi birsey soylemedi zaten bebeğim de yanımdaydı o kadar zararlı olsa mutlaka uyarirdi sadece kurutma aşamasında acik alanda bebegimden uzakta yapti onun dışında birsey olmadıki hamileyken de yaptırmıştır bi sorun olmadı bebegimde
Kubracsr Zeynep_alya24 gayet kullanışlı yika kurut fönlü.. kendi özel sampuanini kullanmak gerekiyor birde ıslak bırakmamak lazım okadar
Nilaytksy Zeynep_alya24 ben doğumdan sonra bebeğim 4 aylıkken yaptırdım çünkü kalın telli kıvırcık desen değil dalgalı desen değil kabarık bi saçım vardı yaptrdım duş al saç kurutma ile kurut çık okadar kolay şimdi martta işe baslıcam etkiside bitmek üzere kolaylık olsun diye yine yaptırcam memnun kaldım ipek gibi oluyo saç parlak yumuşak yıpranma olmuyo keratin yüklemesi yapılıyo zaten