Ben yaptırıdm canım saçlarım hafif kıvırcık ve kabarık . Yıkayıp kuruttuktan sonra dümdüz oluyor ama çok aşırı kabarık saçta yinede azda olsa kabarlıklığı oluyor . Hamileyken yapmıyorlar emzirirken bilemiycem çünkü sürdükleri krem burnunuzun direğini sızlatıcak kadar yakıcı oluyor . Kalıcılığını sorarsan 3 hafta bilemedin 1 ay