Damla1papatya sabır taşı değiliz elbette çatlayacağız sabrımız tükenecek ağlayacağız bazen uykusuzluktan sinirden. Ama hepsi geçecek. İnsanlar anne olunca bir mucize yaşanmasını ve robot olmamızı bekliyorlar.. kadınların bile beklentisi bu çok garip. Oysaki insan olmaya devam ediyoruz düşünülenin aksine. Sadece biraz anlayışa ve yardıma ihtiyacın var canım. Bir yakının varsa bir süre sende kalıp dinlendirsin seni düzelecek inşallah bebişin büyüdükçe