Damla1papatya bol bol inşirah süresi okuyun. İçiniz ferahlasın. 22 yaşındayım 3 aylık oğlum var evlendim 3 ay üstüne hamile kaldım. İlişkimizin 3. Yılında evlendik. Bazen gerçekten çok yorulduğumu hissediyorum, eski hayatımı, eşimle eski düzenimizi çok özlüyorum ama elbet bu zor günler geçecektir. Küçücük yavrucak ağlamaktan başka bir şey gelmiyor ki elinden oram ağrıyor buram acıyor diyemiyor ki. Sabır güzel anne sabır. Az daha büyüsünler iyi ki diyeceğiz ama önce şu zor günleri bir atlatalım hele ☘️