Ozoss şimdi yazınca ne olur üstüne alan olmasın ama bazı arkadaşlarım var konuşma sırasında işte “bebeğe okuduk esne esne öldük bu nasıl nazar” gibi cümleler kuruyorlar ve bana inanılmaz komik geliyor🙈 ömrümde su cümleyi kuramam sanırım, bebek yani hepsi şeker🤷🏻♀️😅