Elifduru11 beni yanlış anlamayın ama ben enerjilerimizin o kötü enerjilere yol açtığını düşünüyorum, yoksa elin gavurunun bebesine hiç değmiyor bu nazar da hep bize geliyor🤷🏻♀️ Bir çocuk bende yok ki diyorum geçiyorum, nazar olur diyenlere de… Her anlamda gelişimi güzel giden bir bebeğim var, ayına göre de önde olduğu birçok konu var. Uyku olsun, beslenme olsun 0 çabayla hep düzenli gidiyor. Ateşi dahi çıkmadan az bir huysuzlukla 2 günde 2 alt dişini çıkardı bitti, tuvalet iletişimi mantıgıyla bezine kaka yapmıyor falan ve ben bunları hiç saklayan biri değilim, kim sorsa ne yaptığımı nasıl yaptığımı anlatırım vs… Nazar değer farklı söyle böyle şeyleri denildiğinde bir his uyanmıyor bende🤷🏻♀️