limonlukarpuzzz Ececem biogai gaz ilaci degil probiyotik onun bagirsak duzenleyici etkisi var doktorunuzla konusun tekrar bi ilaç duzenlemesi yapsin size
Kuzeyin_annesi5 Ececem 2.5 aylık bir oğlum var gün geçtikçe düzelir diyorum daha kotu oluyor sürekli ağlıyor uyumuyor kasıyor kendini ağrısı gaz sancısı olduğu için memede emmiyor çok zor hiç umidim yok ama. İnsallah 3 ayda azda olsa duzelir 😌
CigdeminMevasi Ececem bn kızımda kolik ve evt memede sakinleşiyolrdu hiç geçmicek sanıyodm o ağlamalarn gazların ama geçiyor bacım az daha sabur kızım 3 ay 26 günlğk hala arada huysuzlupu tutuyor kucaktn inmk istemiyor
Omero21 Ececem memenin kahverengi bölgesini güzel kavrasın emerken ses çıkmasın o zaman gaz olmaz bide arada kaldı pıtpıt yap sırtına öyle devan et