Merhabalar bebeğim 32 günlük
doğduğundan beri gaz sıkıntımız vardı ama öyle krize girercesine ağlamıyordu.
2 gündür bu saatlerde krize girip ağlıyor. Memede susuyor uyuyor yerine koyuyorum tekrar krize giriyor. Kolik mi oldu acaba ?
Kolik bebek memede susar mi ?