Orkidem merhaba bnde avernt biberon kullanıyorum 3,5 aylık kızım ilk alırken 120 cc almıştım 2 tane 0 numaraydı uçları sonra yedek alınca 240 cc boyutunu aldım +1 aldım 2 delikli ama o uçları kullanmadım sadece uç aldım yine 0 numara şimdiye kdr onu kullanıyoruz bir sorun olmadı. Ama bgn tekrar 240 cc yedek almaya gitmişti eşim indirimdeyken biberonu yedekleyelim dedik +1 2 delikli istemiştim 6. Aydan sonra kullanırım diye düşündüm satış yapan kız bu küçük gelir demiş ısrarla6. Aydan sonra daha fazla akışlı önermiş.yani yavaş akış kullanmak acaba bebeği yorar mı kafam karıştı aventin sitesini inceledim ordan da bir sonuca varamadım . Emziriyorm kendi sütümü sağıp veriyorum geceleri o yüzden biberon kullanıyoruz