Oğlum 4.5 yaşındaydı. Eşimle ve kaynanamla sorunlarımız vardı. Kavga ortasında kaldığı bir günden sonra çocuk kekelemeye başladı. Dilli ve Su gibi akıcı konusan oğlum,a-a-annee diyordu. Deliye döndüm. Biraz ilgi ve biraz dikkatle çok şükür eski haline döndü ve hiçbir eser kalmadı oğlumda. Musa aleyhisselamin duasını bol bol okudum. Şimdi 1. Sınıfa gidiyor. Elhamdülillah eser kalmadı. Çocukların yaşadığı travmalar buna neden oluyor. Geçici oluyor çoğunlukla ama muhakkak siz bir uzman yardımı alın. Ben alamadım bazı nedenlerden dolayı (maddi değil ). Kelimelerini siz düzeltmeyin. Bir cümle kuracaksa muhakkak bekleyin o cümleyi tamamlsin. Asla kekeleme, düzgün konuş tarzında yaklaşımda bulunmayın. Rabbim şifa versin 🤲🌺 dua edeceğim size. 🤲