k3l3b3k Feymu14 insallaahh cok tesekkr ederim icimi rahatlattiniz.. insan ne kadar uzuluyor iste ya evladinin herseyine
k3l3b3k deletedmom234 bugun gittik ve seanslara basliycaklar cok ileri duzeyde bi kekemelik yok dedi haftada bir seans olacakmis bogazi geriliyor gereksiz yere kendini skiyor dedi olumlu seyler konustu bakalm seanslae nasil gelecek bekleyip gorecegz sabirla 😒
deletedmom234 k3l3b3k hadi inşallah ya benim ki daha 3 yaşında erken mi acaba. Benim ki de öyle yapıyor gereksiz yere sıkıyor kendini of çok üzülüyorum ya
Destanmirhan k3l3b3k benm de oğlum bir buçuk yaşından beri gayet akıcı konusuyordu aniden kekelemeye başlı ve içine kapandı bu süre 10 gün sürdü sonra düzeldi eskisi gibi daha sonra 10 gğn düzgün kaldı bidaha başladı şimdş hem uzatarak hem tekrar ederek yapıyor bunu o kadar kötü oldum ki ağlamaktan harap oldum düzelince terapiste gitmekten vazgeçtim ama tekrar yaşanınca gittik bize. 1 seans gelin dedi ama bir seans ile de nasıl düzelecek anlamış drğilim bilgileri bizimle de paylaşırsanız çok memnun olurum Rabbim evlatlarımıza şafii ismi ile şifa versin inşallah
k3l3b3k deletedmom234 destek almak sart beklemek hata galiba. ben size surekli bize dedikleri uyarilarida solerim.. evde normallestirin dedi bilinc altina normal oldugu yerlessin dedi.. evde gunde bir defa cok degil bi baba yada bi gunde siz bisey isterken kekeleyin ve geride birbirinze normal oldugu icin hic bakmayin dedi. ogluma boyun masaji varmis nasil bilmiyorm rahatlamasi icin onu bile yapicaklarmis
ipek96 deletedmom234 merhaba üzerinden çok zaman gecmis ama kızımda 3yaşındq kekemeligi var sizin gectimi acab
Nilsmomy Okul öncesi öğretmeniyim bi çok öğrencim oldu kekeme konusma terapistiyle kolayca çözülüyor sadece doğru bildiğimz yanlışları yapmamal lazım bu sürecte öğretmeniyle de iletişimde olun muhakkak uyarmak yerine görmezden gelinmeli cocuklar acımasız arkadasları dalga geçmemeli
KeremMarsMom 25 yaşındayım çocukluğumdan beri bu sorunu yaşıyorum, ben tedavi olmadım çocukken 18 yaşında kendim gittim konuşma terapistine. Çocuklukta tedavisi çok daha kolay.O yüzden lütfen konuşma terapistine gitmeyi ihmal etmeyin
Bhrbhr Feymu14 merhaba ne kadar sürdü ve geçti sizin acaba ? Bir de konuşmakta zorlanınca el kol hareketleri ekleniyormuyudu
Karamel2020 k3l3b3k belkide yeni kardeşi olunca tekrar düzelir bi tanıdıgımın kızı elini prize sokmustu elektrik carpmıstı kızı bi süre kekeme konustu 1 yıla yakın suan hafif peltek ama düzeldi eskisi gibi değil yinede bir terapiste gösterin basınız sağolsun gecmiş olsun
pnar1991 k3l3b3k benım de kızımda 2 senedır var dil terapistındrn online seansa katıldık kesinlikle müdahale etmeyin sakince dinleyin bitirsin hiç kekelemiyormus GB davranın dedi hala gecmedı arada azalıyor heeh bitti diyoruz tekrar başlıyor. Kesinlikle tv tablet sınorlayın dedi
Bhrbhr pnar1991 merhaba tv tabler sınırlayın derken benim kızımda da var günde 1 saat tv izliyor izlemek için çok ağlıyor açmıypruz etkiliyor mu acaba
Pinky35 İnstagram da bariş muslu die var bir onu inceleyin. İsterseniz iletişime geçin ☺️ Çok geçmiş olsun❤️👼
dadaskizi k3l3b3k bunu kasıtlı olarak yapıyor olabilir mi yada sizin ona karşı tutumunuza karşı bı tepki , ne bilim dikkat çekmek adına falan endişe ettiğinizi ona belli ettiniz mi yada kelimeleri düzeltmesi için ikaz ettiniz mi
pnar1991 Yeliiz ailede var maalesef azalma oluyor zamanla coğaldığıda oluyor suan 7 yasında sabırlı olmaya devam ediyoruz
Yeliiz pnar1991 benim ailemde de var malesef hatta devam eden çok. İnşallah geçer hepimizin ama gerçekten sabırlı olmak zor
Bhrbhr pnar1991 peki hep aynı şeylere mi takılıyor ve ikincil hareket var mı? Bizim takıldığı harfler her hafta değişiyor bazen ikimcil gharwket ekleniyor