Zynphafsa bizim 10 günlükken başladı kilo verdi çünkü mama veremedik. Ama kilo takibi yapamayacak kadar küçüktü.Alerjik mamalarda iyi gelmedi hemde kabız yaptı. Çocuk doktoru kan testi yaptı 1 aylıkken sonuçta bir şey çıkmadı. Gittikçe de kötüleşiyorduk 18 kilo verdim sıkıntı üzüntüyle. Alerji doktorunu bulduk. Ahmet bey ise hiç bir teste gerek olmadığını gizli alerji olduğunu söyleyip beni diyete soktu. Tüm besinleri fırınlatıp yedirdi bana belli sırayla. Kızıma yapma krem verdi.Bir nevi sırayla kızımın vucuduna tanıttı. Gerek olursa yapardı ama gerek görmedi doktorumuz. Şuan da bitti sıkıntımız yok hamdolsun. En son 6. Ayda yanına gittik kontrol için şuan 8 aylık.