Bebeğimde çoklu besin alerjisi var.. Süt ürünleri, laktoz, tavuk, et, yumurta, susam, tahin ve ceviz tüketemiyorum. Sorum şu.. Şuan kızım 4. Ayına girmek üzere başında geçen anneler ne zmn geçer bu durum bilgisi olan var mı? Kalıcı olur diye endişelerim var?