Seden Flashtv ilk gun olmasa bile 2.gun bayılma oranim cok yuksek 😀 size iyi gelen başkalarına iyi gelmeyebilir ve sağlık sonucta. Bence denenmemeli ve sizde yapmamalisiniz. Bir kac gune vücudunuz halsiz kalıp sizi yorgun düşürecektir. Yinede siz bilirsiniz
Flashtv Seden bende herkes denesin demedim ki isteyen dener vücuduma bünyeme güvendim ve denedim sonucu da aldım 🙃
Mom091 Flashtv bende hiç sevmem kahvaltı. Saat kaç oldu hala bir şey yemedim. Migren sinyal çakmaya başladı geliyor gümbür gümbür😁
canan_oguzkagan1 Ay ben kahvaltı yapmazsam akşama kadar dünyaları yesem doymuyorum kahvaltı yaptığım zamanlarda akşama kadar acıkmıyorum arada çay kahve falan oluyor kahvaltı yapınca daha dinç hissediyorum kendimi her bünye farklı işte 🤔😊
renkliruya canan_oguzkagan1 aynen ben..kahvaltı yapmazsam hayatta doymam..gün içinde sürekli birşeyler yerim..
seydaac Flashtv benim de boy 167 kilo 59, ama 70 gibi duruyor 🧐 yani normalde bu kilo ile 38 beden olmam lazım ama 40 bedenim çok saçma, hatta bazen 42 🙄😭
Deletedmom4018 Flashtv hahaha kaynanaya bak benimkide oğlunu görünce aynı şeyi söylüyor oğlum süzüm süzüm süzülmüşsün diyor😏
afs9mart Deletedmom9 sabah kahwaltısı yap aonra tok karnına uykun gelsin git yat ee yesin yat gelsin yaglar
Birgul bacim ben yemesem elim ayagim ttriyor sinirden geberiyorum ya.sen nasil dayaniyon banada cozumunu soylee nolurr.kan sekerime falan baktrdim skntm yok cok sukur ama yemedgim an ttriyorum tamamen aliskanlik bence